Futuricor Brand management: Managing perceptions and expectations


Futuricor Brand Management richt uw organisatie in op uw clienten en/of visa versa
Het doel van iedere organisatie is om de juiste producten en diensten af te zetten bij de juiste cliënten. Alleen dan kunt u toegevoegde waarde te leveren aan uw clienten en zullen zij u trouw blijven. Waar staat u voor en wat kan men van u verwachten?

Daarvoor is noodzakelijk dat u allereerst precies weet, en gedefinieerd hebt, wat uw doel is, wie uw klanten zijn en wat u hen kunt leveren. U gaat niet alleen en product of dienst leveren maar krijgt ook te maken met verwachtingsmanagement. Vervolgens dienen kernwaardes en daarvan afgeleid communicatie en marketingplannen te worden beschreven.

Dan dient ook uw organisatie ingericht (en getraind te worden) om de boodschappen te ondersteunen. En tenslotte dient dan de juiste boodschap, op de juiste wijze, op het juiste moment, aan juiste doelgroep te worden bekendgemaakt.













Onderdelen van brandingexpertise
  • bedrijfspositionering
  • productselectie
  • marketingmix
  • relatiebeheer
  • communicatie
  • doelgroepselectie
  • CRM activiteiten
  • operationele bedrijfsvoering
  • accountmanagement
  • huisstijl
  • productmanagement
  • missie en kernwaardes